Dankbetuiging

25 mei 2026

Namens de familie Van Oss willen wij Monuta hartelijk bedanken voor de fijne en persoonlijke verzorging van de uitvaart van onze dierbare Leo.

Daarnaast gaat onze dank uit naar Wilbert, Marit en het verdere personeel van de Schutskooi voor de warme en goede verzorging tijdens en na de dienst.

Ook willen wij alle genodigden bedanken voor jullie aanwezigheid, steun en medeleven tijdens deze moeilijke periode.

Familie Van Oss

Misschien ook interessant?

Coalitiepartijen Oss bereiken akkoord

Coalitiepartijen Oss bereiken akkoord

De partijen VDG, CDA, D66 en VVD hebben een akkoord bereikt voor een nieuwe coalitie. Afgelopen dinsdag hebben ze het coalitieakkoord ‘Met elkaar, aan de slag’ aan de pers gepresenteerd.

Lees meer

Binnenkort

SCHRIJF JE NU IN!

Schrijf je nu in en ontvang maandelijks het Oijens Dorpsjournaal voor € 18,00 per jaar.

Pin It on Pinterest

Share This